Voorbereiding - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Carolien - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Carolien - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Carolien

24 Oktober 2012 | Nederland, Hilversum

De tijd is voorbij gevlogen, maar nu is het echt zo...
Morgen vertrek ik voor een maand naar Nieuw-Zeeland!!
Mijn koffer is zo goed als klaar op wat kleine dingen na.
Ik ga proberen om wat bij te houden tijdens mijn vakantie, maar of het lukt... En anders komen de mooie verhalen als ik terug ben :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

sawadeenieuwzeeland

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2012

Onderweg naar NieuwZeeland

24 Oktober 2012

Voorbereiding
Carolien

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 5316

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2012 - 23 November 2012

sawadeenieuwzeeland

Landen bezocht: